Plikten framför allt

Sicken helg alltså, jag säger bara Rosor och Ruiner!! På fredag var det kalas hos Catta och där vid köksbordet hör vi Salem, från absolut ingenstans, utropa: "Åh, jag längtar tills jag blir pensionär." Det som var ännu roligare var att Viktoria svarade: "Ja, men det är ju typ inne att vara pensionär, visst?!!" Ohja, visst fick jag mig ett gott skratt.

På lördagsmorgon fick jag Noomi, Jerry se en gammal teckning av Debora 6år. Den såg ungefär ut såhär.  Så roligt, han ser ut som Jokern tyckte vi. Vad tänkte du på när du skrev larvig Debora??

När det blev kväll hade vi ju tjejkväll hos Jerry utan Jerry, där spelade vi frågespel och upplevde ett och annat gräsligt roligt svar. Som t.ex när frågan löd: Vad var Gustaf VI Adolfs valspråk? Då Ester och Sara genast började disskutera om det kunde vara Svenska eller möjligen Tyska.

Dessutom innehöll helgen även en rad olika missförstånd som ledde till magkrampande skratt (T.ex. sitta i knät på en viss kille i en bil, väte som kommer ut ur kycklingen osv). Nåja, detta var var iaf några få uttdrag från en onekligen underhållande helg.

Kommentarer
Postat av: Noomi

älskart ! våra fårgesports-stunder är sååå lärorika, tänk va allmänbildade vi blir ( och särskilt våra kära älskade blondiner , jag hoppas verkligen vi tar tag i det snart igen) ,



och som vi alla vet... Noomi är ALLTID på ! ;-) Puss

Postat av: deb

haha jag ser att du försökt kopiera mitt skickliga konstverk! Kan endast säga att man redan då kunde se min fantasifulla kreativitet och konstnärliga ådra! (Jag menar det är inte alla som kommer på att rita en kvinnlig joker, som är larvig dessutom).

2009-03-10 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback