Jesus kom inte idag


Idag var jag en sväng till Mia min Mia, Mia minardi, Mary, Maria och jag vill säga att damen är trevlig i allra högsta grad. Det som var roligt var bla när vi pratade om hur vi båda hade väckts av de dundrande dånen från F16's stridsflyg som var uppe och flög. Vi båda hade slagits av tanken på att det kanske kanske kunde varit JESUS som kom tillbaka och jag hade till och med börjat (som jag alltid gör vid de situationer jag tror Jesus kommer) be om syndernas förlåtelse på det snabbaste svenska jag kan. Maria hade dock i sin säng påbörjat en liten egen konversation i sitt stora huvud:
-'Men du Maria, tror du inte det kommer vara lite häftigare när Jesus kommer elle?'
-'Jo, såklart, då kommer jag ba helt enkelt veta att det är HAN...'


Kommentarer
Postat av: deb

haha! vilket underligt sammanträffande! Jag utropade precis samma sak imorse till sarah och jossa. "DET ÄR JESUS SOM ÄR HÄR FÖR ATT HÄMTA OSS" men till min besvikelse var det inte märkvärdigare än de där förbaskade flygplanen. De förstörde min morgonfrid.

Postat av: Maria... din!

Gumman... Måste skriva mer! Är i och för sig inte inne så ofta... men kul å läsa när man väl är det... Puss...

2009-06-03 @ 14:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback