En Stor Läxa

I fredags den 3/4 blev det åka till Livets Ords och lyssna på några synnerligen nervöa, utslitna men dugliga PA-treor. Mina favoriter var givetvis Boran och Jossan men även Malins projekt med otäcka dockor utställda var intressant, på sitt sätt. Dagens lilla extra var att Madde hade kommit hem, att jag såg en klen, späd och gul liten växt i rabatten (och att Anna.A hade förlovat sig med en lång och stilig man från Amerikat förstås). Ja, och en av de absolut skönaste känslorna som finns är ju att känna att man är klar med något som man länge kämpat och fasat för. PA är väl den största läxa man någonsin fått och den värsta också kanske.  Jag var klar när jag satt där och nu är även dessa ynglingar färdiga, då finns det bara en sak att säga: We Are The Champions!

       

Kommentarer
Postat av: Noomi

ja måste bekänna att jag var aningens virrig i fredags8 eller hela denna helg förövrgit) , men även ärligt påstå att det faktiskt står TVåst bengt bakom mig ;)... fräschhh ! och när ses vi igen girl ?!

Postat av: Maria V

Kul att se dig igen, bex!

2009-04-07 @ 13:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback