Keep your heart on Jesus

Här sitter jag och funderar över livet. Jag tänker på min kyrka, Livets Ord och min före detta pastor Ulf med fru. Jag kan inte undgå att nämna det eftersom det upptar många av mina tankar. Men jag måste nog undgå att skriva mycket mer än så för det kan vara osmart att uttrycka sig när det är många känslor i huvudet. Då kanske man får ta tillbaka det senare. I ordspråksboken i biblen står det: "den som har vett spar sina ord, en förståndig man håller huvudet kallt", och för min del är detta en situation där jag borde tiga :). Dessutom finns det gott om åsikter ändå just nu...
 
Men mitt i allt detta visade i alla fall min man mig en låt med en mycket fin text som bl.a. säger: Keep Your Heart On Jesus! Bra påminnelse.
 
)
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Verkligen jätte bra låt.. trodde inte jag skulle gilla den men ju mer man lyssna desto mer gillar man den :-)

2014-03-13 @ 13:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback