Allt annat bleknar

Jag vet att det var länge sen och min tanke har varit att lägga ut lite bilder på Chanels födelsedag. Men det är som att allt annat bleknar nu när Jesus sakta drar mig närmare honom. Ja, det är som att jag varit blind hela livet och jag nu är på en en resa när han öppnar mina ögon. Jag har aldrig varit mer kär i Jesus än nu och det är bara det jag vill skrika ut idag. Jag älskar självklart mina barn men Jesu kärlek övergår allt förstånd och det är först och främst vad jag vill dela just här.
 
Han älskar dig sååå mycket och varje sekund av ditt liv längtar han efter att du lyfter din blick mot honom. Se in i hans kärleksfulla ögon, se in i evigheten! Du kan göra som jag gjorde just, stänga in dig på sovrummet och lyssna till denna på maxvolym. Mena varje ord du sjunger och han kommer vara där du är.
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback