Jesus is coming. Don't u miss his coming!

Denna predikan är väl värd att se. Han är rolig och inlevelsefulll till och med. Men det som grep mig var hans möte med Jesus i himlen. Och kom inte och säg att detta är påhittat. Det kan inte vara möjligt att stå och hitta på något som detta och att det dessutom skulle stämma så bra överens med vad andra säger om himlen och vad bibeln säger. Jag tror med hela mitt hjärta att detta är verkligt och att det är ett av de VIKTIGASTE budskapen för denna tid. HAN KOMMER, förstår ni!!?! Vi borde stå på taken och ropa ut det för folket, de vet inte inte!!! De har öron med de hör inte, de har ögon men de ser inte! För allsin dar, mitt hjärta brinner för detta. Ingen som kommer över denna blog får missa detta budskap. Missa inte Jesus för allt i världen. Vi har inte en sekund att förlora.
 
Evigheten, det verkliga livet, har inte ens börjat och vi tror att det är för detta förgänliga och världsliga vi lever för??? Nej, nej, nej! Det är ju i himlen vi samlar våra skatter, det är ju där våra hjärtan ska vara alltid. Hur vet jag det? Jo, för det står så i bibeln och om du inte tror att den är verklig ska du pröva den och se att du har fel! Han står med öppna armar jämt! Som den mest osjälviska pappa någonsin. Han väntar JÄMT på dig! Han behöver att du säger att du älskar honom, för hans hjärta gråter annars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback