Helgens bilder

Jag märker att det börjar bli en trend på min blogg med helgbildsmix. Bra grej! Vill helst inte sitta och blogga under helgen, då är det verkligen quality time a la familia. Nåväl, i helgen har vi varit i Sthlm och Humlegården med min syster och hennes Fredrik och jag fick även lite egen tid inne på Zara samt Babyshop (wiiee!!!) och igår efter mötet promenerade vi bort till huset och jobbade lite.
 
Nu sitter jag brevid en febrig Chanel och väntar på att våra nya köksstolar ska anlända med postgubben. Därefter får det bli ett städröj eftersom vi har visning. Igen.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Härliga bilder!!:)

2013-09-09 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback