Something of my own

 
 
Tänk om man någon dag i livet kunde få sätta igång något eget. Kreationer av något slag. Med en egen logga, signatur och så där va. Det är roligt att fundera på men så är ju jag också hemskt duktig på att sätta ribban alldeles för högt. Och kanske bli lite av en perfektionist. Vilket gör det hela lite väl krångligt. Tiden är för knapp för projekt av den typen. Men en annan dag kanske...
 
En annan tanke som brukar slå mig när jag får beröm av någon är att dom snart kommer se vilken bluff jag är. Att jag visst inte kan måla. Åtminstone inte bättre än vilken annan själ som helst. Jag är bara smart nog att hitta fuskena, knepen och genvägarna. Alla kan sätta lite färg på papper...
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Nää!! Du är ingen bluffel!! Låt och ha en rita tävling ngon gång så ska du få se vilken själ jag är ;-) Puss!

2013-10-10 @ 20:20:56
Postat av: Beatrice

Jättefint!! Du Är o Har en Stor gåva!💗Så roligt att läsa din fina blogg finaste Rebecka! Kram

2013-10-13 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback