Underbara helg

I fredags åkte jag och Lemonie med mamma och pappa till Forsmark. Therese och hennes Fredrik jobbar där så de kom och mötte oss vid Forsmarks bruk. Ett superfint utflyktsmål. Fika i gräset på det!
 
Därefter åkte vi vidare till Öregrund och dess vackra hamn. Vilka mysiga små butiker det fanns där då. Massa små mini-Fullerö. Sen avslutade vi dagen med ett stopp vid Norrskedikas loppis. Det är en av mina favoriter men ack så dyrt det har blivit där... Typiskt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På lördagskvällen fick jag och Jeremia en ledig stund på Gränby tillsammans. Tänk att det som var vardag förr nu ses som lyx för en mamma som jag.
 
 
 
Söndagen avslutades, efter en vårstädning av huset, med grillmat och efterrätt á la Jeremia. Så trots att jag denna måndag är vansinnigt trött, som vanligt, känner jag mig ändå laddad för en ny vecka igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback