Tackkort

Så, nu är mina tackkort äntligen klara efter många timmars arbete. Lite trixigt var det minsann men nu känns det nästan lite trist och tomt när allt är över. Nåväl...
 
Jag blandade två ideér jag såg på nätet och resultatet blev detta. Dessutom har jag fått hjälp från butiken Papper nere på stan där jag köpte materialet. Ett vikt A4 som jag skurit av långsidan på och gjort två fickor av. Fickorna stansade jag så att det blev en mer spännande kant och jag fäste dem med dubbelhäftande tejp. Sen var det bara att stoppa i fotona, binda snöre om, fästa etikett, ner i cellofanpåse och på med de ljuvliga frimärkena.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Såå fint tackkort Rebecka!! Du är sååå vacker! :-D

2013-03-26 @ 10:40:37
Postat av: Beatrice

TACK för det jättefina tackkortet!!:)

2013-03-27 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback