Hejdå feber

Min dotter har varit sjuk den här helgen. Och det värsta med det, näst efter tröttheten, tycker jag är oron och ansvaret hos en förälder. Att veta att barnets hälsa och egentligen hela liv ligger i ens egna händer. Att ha full kontroll och vetskap om vad som är bäst för den och alltid veta när det är allvarligt och inte. Det vet man ju inte jämt. Lemonie hade 40,3 grader i lördags och alvedon hjälpte inte. Och fy, vilken ängslan som kom över mig. Dör man inte vid 42 typ? Nu är det iaf bättre och vi sov ända till kl 11!!!! :D Vilken lyx alltså! 


Idag ska jag pyssla ihop bröllopstackkort, helt ljuvligt underhållande för en pysselnörd som jag. Lägger upp bilder när det är klart. Blir ganska nöjd faktiskt. Otroligt nog.

Guds frid denna solkyssta dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback