Dagen efter idag

Det enda positiva med en sjuk Lemonie är att hon sover mer på dagarna. Så nu sitter jag här i min säng och försöker tvinga fram lite idéer inför imorgon. Alla hjärtans dag. Egentligen är jag inget stort fan av den dagen. Jag har mest hemska minnen från skoltiden då man år efter år lät förväntingarna stiga för att sen bli hjärteslagen. Vad betydde 3 rosor när den snyggaste på skolan fick 23? Bättre än ingen alls kanske någon tänker då, och jo, förvisso men så vuxet tänkte man ju inte då!
 
Idag är det annorlunda. Det behövs bara en ros, bara den kommer från den Enda mannen jag älskar. Sen gör det ju inget om det är fler rosor än en...
 
Jag har ju ett slags behov av att skapa och vara kreativ men jag är också fruktansvärt pedantisk och självkritisk, och det är ingen bra kombination. Och nu bara Måste jag göra någonting till imorgon, Och tiden tickar. Nåväl, pinterest får bli min räddning på inspiration och hjälp idag.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Såå roligt att läsa din blogg!! Jag har lagt till den på min hemskärm:) hoppas du hittat nån idé för idag-Glad Alla hjärtans dag!! Jag ligger här i sängen o kan inte sova, har krypningar i armarna o benen, jättejobbigt. Mår Lemonie bättre?

2013-02-14 @ 01:03:06
Postat av: Rebecka

Åh, vad roligt att du hittat hit.
Jag har också haft mycket sånt där kryp, speciellt nu när jag är gravid. Så hemskt! Någon sa till mig att det kan bero på olika vitaminbrister, bl.a. magnesium.

L är nästan frisk nu. Så skönt! Hoppas vi ses snart!!

2013-02-15 @ 12:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback