Familj

Ibland när jag tänkt att blogga går jag in på pinterest för att leta lite inspiration och det slutar nästan alltid likadant. Alla som har det vet vad jag tänker på. Man fastnar! En riktigt ljuvlig liten tidstjuv. Just nu sitter jag faktiskt och letar tips på julfotografering. Jag har tänkt att försöka få till ett familjefoto nu till jul och jag har köpt två helt underbara julklänningar till barnen från Livly dessutom.
 
Det var riktigt svårt att hitta bra familjefoton i jultema. Det blir mest sådant där över-amerikaniserat. Men här är några favoriter jag samlat på mig i just mamma-pappa-barn-foto-kategorin.
 
 
 All via pinterest

Kommentarer
Postat av: mayen

Men va fint!! hade helt missat din kommentar och att du hade börjat blogga igen <3 så KUL! Kram på dig :)

2013-12-03 @ 12:37:58
Postat av: Beatrice

Underbara bilder!!:)

2013-12-03 @ 13:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback