Hus till salu

Aldrig har man det väl så städat som inför en husvisning. Puh! Det känns ganska skönt att det är över men kul att ha lite ordning och reda i hemmet nu efter hand i alla fall. Eller ja, om jag ska vara heeelt ärlig så slutade det faktiskt med att jag bara lassade in det sista i alla tomma skåp jag hittade. Dock inte i ugnen som en av mina vänner gjort. Hehe...
 
Några av bilderna blev faktiskt riktigt fina. Dom andra... Hmm, nej dom låtsas vi inte om. Fast nu ska jag inte vara sådan där och börja ursäkta mig för allt jag inte är nöjd med!
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är ju hur fint som helst hjärtat!!! Du är så duktig.

Postat av: Petra

Så fint! De är verkligen bra på att ta kort de där mäklarna! (fotografen :P) Det där blir ju sålt direkt!!

2013-08-29 @ 17:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback