Barnen sover, barnen sover, i sitt lugna bo...

 
 Nu sover båda mina fina flickor middag. Samtidigt. Ganska skönt. Jag hittade ett citat här om dagen som lyder: "Det har aldrig funnits ett barn så underbart att inte dess mor glatts över att hon lyckats få det att somna." Väldigt bra uttryckt kan jag tycka. Speciellt passande är det nu när Chanel börjat sova ganska dåligt. Ställde henne precis brevid köksfläkten idag för att hon skulle somna. Skönt att det lyckades...
 
 
 
Och namn har de också fått till och med. Igår kom Chanels papper hem från skatteverket. Bra! Några enstaka dagar från 3 månaders gränsen. Annars hade det blivit Victoria som tilldelats.Ganska fint det också förvisso.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Nämen, heter hon Kristina i mellannamn. Efter mig antar jag ;) Kram på dig! Och superfina bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback