Kläder!

Jag skulle inte våga påstå att jag är utmärkande bra på det här med mode och min blogg är inte en idag typisk modeblogg. Men! Jag tar ändå del av nutida modet eftersom jag också handlar kläder i vanliga affärer och jag gillar vad jag ser just nu. Jag gillar de kläder och trender som verkar "inne". Jag tycker mig se starka färger, enfärgat, totalt vita outfits, kavajer, bohemiskt och långklänningen förstås.

Bergdorf Goodman 2011 Catalogue


Zara Mars 2011 Lookbook


Mango 2011


Tommy Hilfiger 2011



HM spring/summer 2011





Matthew Williamson spring 2011

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vah, är inte den översta, Gucci? Måste vara en total kopia?

Postat av: Rebecka

Mysterium. På min källa stod det label: Bergdorf Goodman. Men jag tror att det är en klädkedja som tar in diverse märken. Så det kan nog vara Gucci =)

2011-03-19 @ 16:47:06
URL: http://rebeckah.blogg.se/
Postat av: Emelie

hmm, knasigt?! Du har en fin blogg!

2011-03-24 @ 01:42:23
URL: http://www.emselin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback