My oscars-nominated-movie-seen-list

På söndag natt sänds oscarsgalan i tv och då skall jag följa den tänkte jag. Jag har lyckats se en del av alla de filmer som är oscarsnominerade. Igår såg jag the king's speech och the social network vilka båda var jättebra, speciellt den förstnämnda är värd att avsätta tid för. Dock har jag ganska många filmer kvar som jag vill hinna se. Till exempel: the kids are alright, rabbbit hole, the fighter, true grit, biutiful och blue valentine. Hur ska det gå?








Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill se alla dessa filmer jag med! Dock har jag redan sett vissa av dem :) Vet du vilken tid&kanal oscars-galan sänds? :)

Postat av: Ida

sv: Åh, tack!:D Ska nog kolla på det (det är ju så bra filmer nominerade), tur att jag är ledig på måndag, hehe :)

2011-02-26 @ 17:48:18
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback