Ritningar och inköp på en fredag

What a day. Pust. Först har jag suttit i skolan och försökt göra ritningar i sisådär åtta timmar, utan att känna att jag lyckades något vidare bra. Efter det bestämde jag mig för att åka till röda korset istället för att åka som jag borde gjort. Där köpte jag givetvis massa grejer jag inte behöver. T.ex. en bok om Rembrandt, en hatt och en tant halsduk. Jag träffade dock Petra där som lyste upp min ångestfyllda e.m. Istället för att åka hem sen, åkte jag vidare till Gränby. Och fortsatte mina inköp... But why???

Nu är klockan sent och så ska man på möte fast man helst bara vill lägga sig utslagen på sin tjocka säng och titta på för många Mad Men avsnitt.

Some day ska jag kunna rita såhär på bara ett ögonkast.

Bellevue Sthlm by Tema


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback