En kvinnas dilemma

Jag avskyr jeans och är förmodligen inte den enda tjejen som gör det. Med jeans på sig är man nästintill orörlig och det uppstår typ blodstopp i vardera ben. Att sitta ner i jeans kan man ju bara glömma om man inte vill att halva rumpan ska synas och att byxknappen ska sticka iväg.

Sen har vi då alltså dessa strumpbyxor som jag hyser mycket agg mot och än en gång säkert inte bara jag. Är de inte kvävande tajta så är de förstora och hasar ner för att bilda en blöj-känsla. Hasar ner gör de i och för sig oavsett storlek och det är ganska märkligt med tanke på att de samtidgt faktiskt häftar sig fast mot benen som ett ormskinn.

Sist kvar finns då finbyxor men det använder man ju sällan (kanske för att man typ bara har ett par) och underbara tights. Mina två enda tights har gått sönder vilket innebär slutet för mig. Det är ett löjligt och drägligt dilemma för vad ska jag nu ha på mig?


Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: haha du är underbar kvinna! ;) tack själv! man behöver sådana där kvällar!



INGEN CENSUR HÄR INTE ! höhö!

Postat av: mr X

Nice blogg /mr X

2010-10-31 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback