10.10.10

Imorse gick jag till ett av mina favoritställen. Alla har ju sådana där platser man tycker om lite extra.
Jag tog några löjliga foton med min gamla analoga kamera (det skall sannerligen bli en överraskning att se dem sen), lyssnade lite på Keane och skickade ett sms kl. 10:10.

Jag tror att det är sådana små stunder i ensamhet som gör att man orkar det stora hela, långa, hektiska loppet. I alla fall är det så för mig. När jag känner mig lite trött på alla och när jag tycker att jag har för mycket att göra så vill jag bara vara själv i skön miljö!


















Kommentarer
Postat av: Maria du vet...

Det är sådana stunder som kan vara de lyckligaste i ens liv... Du är dock mycket bättre än mig på att ha dom känner jag...

Kram mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback