Midsummer 2010 på Blidö - Sköna dagar vid Johannas stuga

Solstrålen Johanna på färjan.

Emelie dansar på bryggan, likt en svala.

Johanna ser nöjd ut. Malin, lite besvärad.

Damer på rad. Fyra singlar.


I båten.

Ostadigt väder. Här två blöta tjejer.

Vicke vire i tajt jeansfodral.

Jag älskar att Mallan inte hinner.

The Krans.

Min supermodell.

Emelies mamma skickade med utsökt mat och desert.

En riktig midsommarflicka.

Skrattet.

På väg ned mot kyrkan.

Müsigt och jag är bara tvungen att Inte kolla in i Kameran.

Tack för helgen tjejer. Det var minst sagt en intressant tripp.



Kommentarer
Postat av: Harald

Jag lägger en kommentar här! Jag läser ju inte bloggar så känn dig hedrad! Vart ligger Blidö? såg ut som ni hade mysigt! trist dock för er att det inte var nägra "karlar" med på resan! Nu när det var 4 singar i gänget ;) Hade en liknande midsommar fast tvärtom !

2010-06-30 @ 00:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback