Carl och Cathrine Svanberg 2010-07-10

Stressade men taggade var vi i bilen.

Catta kom in med sin far och här är Fru och Herr Svanberg påväg ut.

Fina Mike var tillsammans med Maria, Joel och Hanna värdar. Här delas riset ut.

Mary hade en älskvärd klänning och Sandy sjöng oslagbart vid vigseln.

Tessan lyckas alltid!

De dränks i ris och bubblor.

Maria var både supervacker och duktig värd.

Blom och Carro. Ni har helfräscha leenden alltså.

Vi stod på kö för att äntligen få äran att träffa bruden.

Fundersamma Carro, Jag och mina örhängen som jag är så nöjd med.

Som vi sa igår, vi är ett ganska hett gäng.

Viktoria och Daniel påväg ned mot vattnet.

Hammarskogs herrgård. Bedårande ställe.

Carl: "ära mig!"

Jag lyckades fånga en bild med mig och Catta. Yummie på henne!

Dansgolvet som senare valsades av brudparet m.fl.

Massa fint bröllop! Allt var lyckat! Grattis vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback