Jag gör slut med dig, kära värme!

Jag är besviken på mig själv för att jag klagar på denna sommarhetta. Hela vintern går man och längtar efter sol och värme och när de äntligen är här står jag knappt ut. Jag har dåligt samvete för att jag längtar efter moln och regn men detta är nästintill olidligt. För er som är lediga och kan bada finns ingen plats för klagomål men jag jobbar om dagarna och det är crazy madness hot!! För att inte tala om mina nätter som innehåller alldeles för mkt vakenhet, svett och suckar. Jag har fått nog!

Jag vill klä av mig mitt skinn. Jag vill dyka ned i ett stort, blått, svalt ishav. Jag vill sova i min egen frys. Jag vill stoppa in kylklampar under mina kläder. Jag vill anställa någon som viftar mig sval med palmblad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för erbjudandet kära du! :) hade jag varit vid mina sinnes fulla bruk hade jag nog frågat men jag blev så ställd av att vara mobillös. Nästa gång frågar jag;)Ja vi tog eran plats sen när dom kom. Jordgubbar och vindruvor, massa prat med kaffe till! Mumma!:D kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback