jag blir så dum av dig!








ja bilder säger mer än tusen ord säger dom, men jag ska inte vara som dom utan jag ska vara som oss & skriva ngra fina rader till dessa mysiga bilder ändå!

Idag så kom taxi vickytoria & plockade upp oss till morgon ljuset alltså mycket tidigt, fyra yrvakna tjejer, satte sig i en liten brumbrum & gasade iväg till drömmarnas plats, där solen lyser hela dagen, omringade av nakna människor, klippor i mängder & den fina havsdoften, ja du tänkte nog det men jag skriver det, vi var i Öregrund, där solade vi & badade bort 100 kilo tankar & känslor, samlade nya krafter & bara var. en supermysig tripp må jag säga.
Solen har dock tagit över oss, har ont i varje del utav kroppen ja näsan är nog ganska så solbränd, men det är helt okej!

Kvällens schema är inte helplanerat ännu, kan bli utgång vs mysig hemmakväll, men veronica maggio på bj en lördags tropisk kväll i uppsala, är inte det sommar så vet jag inte vad sommar är!
men nu ska jag forsätta låta gyllene tider ta över mina känslor & vänta på att becka gör sig klar, ja just det inte visste ni att det inte var becka som skrev va!

- so why did you show me that you got quality, when you didn't digg my melody, I'm out off this game goodbye 

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback