Dagens teknik-kaos!

Japp, jag bara såg det komma. Dagen har kommit när den externa hårddisken, med 60gb musik, ett femtiotal filmer och flera tusen bilder, har kraschat.
  • Så först gick man till Onoff och bad dem titta på den. De enda det kunde säga var att den inte mådde så bra. "Wow, det visste jag ju inte redan", tänkte jag då.
  • Därefter lämnade man över den till nördkompisen som försökte bryta upp den men givetvis var det tvunget att sitta helt sjuka skruvar som man aldrig sett förr.
  • Därför gick man till Alina som var sista hoppet. Mannen skakade på huvudet och sa att den var stendöd. Sedan tillade han att om jag en dag blev miljonär så kunde jag höra av mig till företaget Ibas som är det enda företaget i Sverige som kan få ut livsnödvändig data. Priset är 5000-15000kr.
Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag har nu förstått att: teknikprylar är sådant man köper om man vill vara absolut säker på att få ett DAMP-utbrott, slå sönder hela maskinen och slutligen få en ångestattack för att man Verkligen släckte den sista glöden av hopp. Det är på sådana här kaos-dagar man funderar på om någon på fullaste allvar finns till för att göra mitt liv dåligt.


Foto: Nigel Bennett

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Ja visst är det? :)



En back-up kanske vore något att överväga?

Postat av: Markus

Haha älskar att nån bryter mot trenden och säger det!! Jag vill se den för att alla tjatar om den men har aldrig varit säker på att det är "min typ av film" :P

2010-01-11 @ 20:51:22
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback