Always Sleepy

Slitsamma dagar. Gå upp halv sju mån-fre. Jobba varje dag. Träna varannan dag. Jag är nöjd (speciellt över igår Atoossa) men inte alltid är det upppiggande att åstadkomma nöjda stunder. Igår somnade jag på kalaset. Hur otrevligt var inte det då?

Men i helgen kommer Maria och det tycker jag ska bli roligt. Och om en skall jag äntligen se det nya Lost avsnittet som hade 29000 distrubutörer vilket kändes väldigt mycket. Men först måste jag återhämta mig efter att ha sovit ett par timmar. Jag undrar varför man alltid mår så dåligt när man vaknar upp efter en eftermiddagsvila. Jag mår iaf alltid illa och har ingen aptit alls. Ingen tidsuppfattning heller för den delen. Jag menar, när man vaknar upp på natten kan man för det mesta iaf på ett ungefär tro sig veta vad klockan är men när man öppnar ögonen efter en middagstupplur skulle det likväl kunnat gått ett dygn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback