Hej igen!

Hej igen bloggen!
Idag var jag i skolan. Jag satt bredvid Emmanuel. Plötsligt upptäckte han att han hade skrivit negerboll i sin anteckning men minns inte hur, när eller varför. Det var roligt.
Nu ska jag snart åka till Ikea. Jag är arg på dom. Dom har börjat ta 5kr för sallad o bröd. Hur snålt är inte det? Petra gör något åt det!
Någon otipapd sa nyligen att min spotifylista var bra. Jag blev glad. Så glad att jag gör den tillgänglig här
Vår 10.
Det är snöstorm ute.
Någon reste nyss bort men till var vet jag ej. Jag blev ledsen. Han lämnade oss för hur länge då?
Det är sportlov. Jag ska jobba hela veckan.
Hej Då!


När man var liten o späd...

Kommentarer
Postat av: J

oh! i like it too, awesome!

ha, helg åter helg.. vi borde slå klackarna i taket och hitta på nåt skoj sådär!(:

Postat av: Petris

I will I will.. till och med vi måste betala för det. Sjukt snålit..

2010-02-24 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback