Multikväll

Chocolate med Tessan tonite. Det var roligt ända till jag skulle ladda ner en film och fick trojaner på min dator som syster fick döda senare. Ack, vad jobbigt det blev ett tag. Tur att jag och Tessan kan skratta ihop.

Nu ska vi käka glödhoppor som min mami har bakat direkt på plattan. Yummie! Man får ju passa på att slappa slappt när man har en ledig kväll såhär, detta bliver en intensiv vecka.

För övrigt har vi ikväll talat om de gamla domedagarna från skoltiden: orientering,  nationella prov och friidrottsdagen. När man såg dem händelserna på schemat i början av varje terminstart fick man redan då ångest. Tur att den tiden är över tänkte vi men påminde sedan varandra om att nya skoltider är på väg...

- "Ja, du är en sovande människa Rebecka."
Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback