"Se vad livet geer, vill du så kan du få följa meee..."

Idag var jag nästintill lika trött som Emelie Selin på skolan men jag tog mig i kragen och trots min slöa attityd gick jag till Helping Hand efter föreläsningen, precis som jag lovat. Jag gick dit för att hjälpa till, och det behövdes ju verkligen kan man säga. Nu håller de på att packa upp alla vinterkläder och det ska vara klart till imorgon. Oboy, vilka härliga koftor och pälsjackor jag såg men som jag av en nu oförståerlig orsak inte köpte. Blir till att springa dit imorn med mina korta ben och slösa mela mela mela pengar.

Tess is back in denna döda stad efter en lugnande dos av Dalarna. Maria V ska minnsann bli klar med allt sitt plugg och låta mig få uppleva hennes närvaro åter igen. Maria T kommer snart hit och hämtar mig så att vi ska kunna leka i Malmö. Nompan och jag får boka om Dirty Dancing, vad hände liksom?? Emelie och jag har alldeles för många projekt att starta så att det bara blir roligt av alltihopa. Viktoria är min bundis och hennes honeysweeta gemenskap är för mig mer än nog (och imorn kör vi)!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag villa också shoppa, mela mela mela! Ge mig pengar jag lovar att använda dom väl. Skön kompiskrets du har. Särskillt hon Emelie. Hon verkar vara en riktig softis... eller döing!

Postat av: Noomi

Noomi kom hem på tok försent igår och somnat pang bom i sängen redan klockan tio direkt änr hon kommit innanför dörren, Hennes kommande vecka är hlet rörig men hon ska göra allt för att få in en mycket fin bebs i hennes planering. Om inte så blir det givetvis kommande vecka, Jag återkommer raring ! Puss

2009-09-14 @ 23:30:34
URL: http://noomif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback