Random Saker

  • Datorn är en tjuv som stjäl min tid och det värsta är att jag låter det ske medvetet utan att hitta styrkan att stå emot den.
  • Jag fasar för den dag jag i min fullaste trötthet kommer hälla ut droppar av ACETON istället för eyemakeup-remover på min lilla tuss och föra till ögonen.
  • Under kvällen har jag pratat med ett flertal personer som också faktiskt bara tänker stanna hemma denna fredagkväll men ändå kan jag inte hjälpa att känna mig något nördig och ensam.
  • Vad roligt det skulle vara om man hade en brevduva att skicka sina brev med. Så trevligt.
  • Imorgon måste ju alla komma till Grand vid sju och titta när jag, emelie och viktoria försöker anordna en modevisning. Käre tid, man är ju inget proffs liksom... Hur ska det gå?

Kommentarer
Postat av: J

Oh, det där med aceton mot ögonen, hänt mig twice. (båda flaskorna är liksom rosa) uscha så klantigt :)

Postat av: Martina

haha! Aceton oja, det har hänt mig me, fyy ja trodde jag skulle bli blind! Och becko, de kommer gå galant på grand.

2009-09-19 @ 11:07:24
URL: http://martinastragefors.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag skulle vilja veta hur aceton historien slutar.. Jag ska se till att du kommer hem innan elva, då är du defentivt inte för trött.. Och jag kan tala om att du är ett proffs, du är grym!

2009-09-20 @ 17:12:04
URL: http://makeaday.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback