David to Packa to Harry

För alla som inte själva orkar leta fram ny musik är Spotify ganska bra trots allt. Jag såg ju till exempel att David Grey hade kommit med lite nytt, Draw the Line, och han är ju muuusig och myyymsig!


Men alltså nu måste jag bara lämna datavärlden och återgå till packandet, huset måste ju tyvärr bli tomt och städat om några dagar (så alla som absolut bara måste komma hem till mig en sista gång på strawberrysaft och bullar skall säga till mig).  Därefter kan jag äntligen få vara nördig igen och få läsa klart femte boken med Harry Potter. Jag som inte är en läsmänniska har gjort sådant där som bara läs-fån gör och sparar de sista sidorna i boken till lite längre fram, precis som sådana där jobbiga barn gjorde när de sparade sitt lördagsgodig ända till onsdagen (hur gjorde man det????). Nåja, jag har i alla fall äntligen hittat min genre - Harry Potter! En fantastik genre med ett utbud av böcker som jag inte alls kommer ha läst ut om några månader...:P


Kommentarer
Postat av: j

joodå bara fint:)

Postat av: Emelie

Tönt, ska jag säga! saft och bullar låter gott! När?

2009-09-21 @ 17:52:11
URL: http://makeaday.wordpress.com
Postat av: sofia

ska du flytta?

ja, det är en början i allafall, att tala och få råd av mina kristna vänne =) är lite orolig bara för hur mina föräldrar ska reagera.

2009-09-22 @ 05:23:35
URL: http://larouxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback