Fantasy

Igår läste jag ut den sista boken och sjunde boken i Harry Potter serien, dödsrelikerna. Nu ångrar jag att läste dem tvåhundra sista sidorna i ett enda svep igår. Det gick så fort. Plötsligt var allt slut.

Och nu när jag tänker efter, vem skulle tro att jag skulle falla så pladask för något som trollkarlar, häxor och sådant där barnsligt "tonårshjältespel"? Inte jag i alla men jag kommer sakna Hermiones klippska drag, Dumbledores faderliga och trygga inverkan på sin omgivning, Fred och Georges fullkomliga humor och Harrys rätta och hjältemodiga beslut efter sina först starka dragningar till att göra dumdristiga och hämningsfyllda handlingar. Böckerna är bra. Tycker jag..


Kommentarer
Postat av: J

åh, Visst är de bra! man blir liksom lite förtrollad.

Postat av: JOHANNA

Du är bra, tycker jag! (och snygg också!)

2009-11-30 @ 16:03:16
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: Tess

Oh jag har fem kvar. Underbart! Miss you cutiepie.

2009-12-03 @ 23:20:20
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback