Livet

Nu känner jag bara att dagarna går fort igen, alldeles för fort för att hinna njuta av försommarens trevliga stunder. Hann aldrig säga något om helgen som passerade fort förbi men här är ändå några bilder. Rodde Expertis vägledde oss i målning av Noomis väggar och har dessutom tagit körkort. Noomi Köksmästare gjorde oss en utsökt måltid. Jag o Debbie var bara övriga. Undra om det blir en tokig stund hemma hos noomi ikväll igen...



För övrigt kan jag även tillägga att jag har tuggat på en Singoalla lakrits i helgen och kan nu pricka av en till lakritsprodukt på listan. Det smakade gott och jag väntar kanske på att en lakritsdricka ska dyka upp. Jag gillar lakrits.
Lakritschoklad
Lakritste
Lakritsyoughurt
Lakritskaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback