Men vad livet är underbart ibland va!

Jag ska väl ännu en gång upplysa alla om vilket lys det har varit över vår stad Uppsala idag, precis som alla andra redan skrivit och sagt till varann. Man kunde höra en fågel eller två, vara utan jacka om man nu befann sig i solens hetta och man kunde se lera och GRÄS. Även gårdagen förde med sig lyckobringande väder därför träffades jag, debora, noomi, tessan, ester och rodde för en liten glass-fika-stund på stan. Där pratades det om bussar, trasiga bussbiljetter och skakiga bussturer som medför att Någon viss tjej faller in mellan benen på en annan grabb och dessutom har svårt att balansera sig därifrån. Något annat som kanske var kul sagt:

Ester: "Hmm, men har Therése dator eller?"
Rebecka: "Ja, såklart, hon är ju inte från medelåldern!"

Kvällen avslutades med att rodde och tessan svek oss och vi andra gick till systers lägenhet för lite tjejgrejer, ni vet Gossip Girl, One Tree Hill, flams och trams. Så vad säger ni, ska vi ut och ta en ABSOLUTE BEO kanske??


Kommentarer
Postat av: Noomi

hahaha, "en viss tjej ramlar ed huvudet mellan benen på en grabb i bussen och kan inte komma där ifrån !" vissa känner sig skyldig till denna hjältemodiga gräning...=) och jag måste på stå att ja skatta när ja läste de där du sa om biljetten, jag kan vekrligen se er två ! nåväl nåväl, mycket trevlig konversation.



Och jag kom på en riktigt bra idag ! En "Gini och Thord-ic" ( Gin & Tonic) ;)



Vi ses om inte allt för länge, sköt om dig snygginng

Postat av: Tessy

Glassätandet må ske snart igen. I like!

2009-03-18 @ 20:36:26
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback