"Livet, livet... Se vad livet ger, vill du så kan du få följa me..."

Jag har tänkt över mitt liv lite grand och här är väl det mest spännande saker jag upplevt den senaste tiden, om någon nu skulle få för sig att vilja veta.

  • Tackat nej till att; tillsammans med en valfri vän få åka gratis få till Miami, bo på hotell och bli "uppassad". (I höstas)
  • Att för första gången fira jul någon annanstans än hemma tillsammans med min familj .
  • Bli fotad och målad på en meter-stor tavla av en konstnär.
  • Blivit "uppraggad" av designern till lyxmärket Nikalj d'Etoiles. Mm, intressant va...
  • Ensam gått på bio. Tre gånger än så länge.
  • Fått vara med en massiv och bäst man som jag tycker alla borde vilja ha.
    

   


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag är glad att du stannade kvar här i Sverige. Vad trist mitt liv skulle blivit annars. Du är FIN!

Postat av: Anonym

miami!!skkiiit coolt!!...förevigad i en tavla!!..bio ensam????..uppraggad av en designer??..Drömmannen?? väm är du o vad har du gjort med den roliga sidan vi prata om...

2009-01-20 @ 22:00:54
Postat av: robert

..

2009-01-20 @ 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback