2008:s sista timmar!

Juste, då var nyårsaftonens kära stund över för 2008:s del och visst måste jag väl medge, precis som alla övriga bloggare redan nämnt, att den blev ganska härlig. Vem kommer väl glömma Viktorias otroligt chockerande "vill ha dig i mörkret hos mig" eller att manne har druckit prips blå i stockholms skärgård då vi alla trodde att han bara hade varit i Polen. Vid kvällens slut blev Alias vår vän som många gånger förr, och vi fick höra Arash utropa "UPPHETSAD" när holm endast sagt "stoppa" , höra flickorna koppla ihop svart med rött och guld istället för vitt, jag sa ju: inte svart utan...., och dessutom chockade jag mig själv med att gissa på "cynisk" när Tessan faktiskt bara förklarat att hon ej kunde förklara hennes ord.

Förresten tycker jag Deboras mask var mest förtjusande som hon tillråga på allt gjort med hennes egna tio små pytte fingrar, och med lite hjälp av Noomi, som för övrigt "hjälpte" denna ljuvliga tillställning mest av alla.

(P.S. Alla bilder är gräsligt, olovligt tjuvade av andra närvarande gäster vid festen.)


                                    

Kommentarer
Postat av: Noomi

En vädligt bra sammanfattning där. Tack desamma för allt !! Utan dig vore inte festen en fest skulle jag vilja påstå.

Sköt om dig nu Rebecka, och gooooott nytt år för all del.

Postat av: Tess

GRATTIS Becka! Njut av din dag. Du är värd det bästa. PUSS

2009-01-03 @ 12:59:20
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: debora

hihi..jag är faktiskt rätt stolt, om jag får säga det själv!

2009-01-04 @ 02:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback