...

Idag tänkte jag: "Hmm, vad ska jag ta upp i min blogg idag? Kanske en liten lista på bra låtar eller en mening om vad jag gjort i helgen." Men sen ville jag ju försöka komma upp med något mer seriöst, jag ville skriva ett inlägg om något som betyder något. Jag menar, vad som idag är min favorit låt eller vad mina dagar gick åt till i helgen är ju bara så förgänligt och värdsligt. Ingen dör om jag struntar i det... Så då skulle jag ju söka lite inspiration och hittade mig fram till Krister Renards blogg och då insåg jag det. Ja, det gick upp som ett ljus för mig: idag fick han föra min talan. Han yttrar sig i ord vad jag ibland, vissa dagar, känner i mitt hjärta o mina tankar. . . http://gluefox.blogspot.com/. (Speciellt lättläst och bra är inlägget "Sverige - Pedofobernas Paradis.) Tack Hej!

Kommentarer
Postat av: Emanuel

i love krister

Postat av: Maria Vethe

Tack så mycket för fitt tips!



Christer Renars blogg ligger verkligen inom mitt intresse. Han skall utan tvekan bloggas om- snarast!

2009-01-31 @ 22:59:55
URL: http://mariavethe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback