Vädret

Men är jag inte besatt av SMHI eller vad är det frågan om? Jag tittar in på deras hemsida minst en gång om dagen i hopp om att få se en gul sol över mitt Uppsalahem. Och ibland undrar jag om det är fler än jag som i sanning bryr som om vädret(?) Och när jag ändå nyligen blivit uppdaterad så kan ni ju få veta att det ska bli snö på onsdag och torsdag, synd för er som efter idag trodde att våren var påväg (typ jag).
Som ni vet kan man även se vädret på tv:n också och då finns det en jättebra man och han heter Pär Holmgren, som för övrigt satt bakom mig på bussen hem för nåt år sen. Om det finns en bra meterolog måste det givetvis finnas en mindra bra som jag jämför med och kvinnan heter då Tone Bekkestad och är norsk.

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, det var bäst! :) ja! saknar dig. du ska inte komma på lyrisk på ons då?

Postat av: Nina - This is who I am ♥

godmorgon! :)



kramis.

2009-02-10 @ 06:58:12
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback