Molly, molly, molly, molly meck!

Jag erkänner det, jag erkänner att jag är barnslig. Igår satt Jem o tuggade på en karamell, en med viol smak och det var då det slog mig. Ja, viol fick mig att tänka på Viola, som ju faktiskt bor på den lilla ön i spelet MULLE MECK. Vilken plötslig stark längtan jag fick efter att spela mulle meck, därför laddar jag ned det just nu och kan inte bärga mig. Jag kommer inom kort att försvinna från omvärlden, in i mitt lilla datorbarnspel med bilar, båtar eller flygplan.

(P.S. Jag vet att det är fler än jag som är sugna på att spela, som gärna skulle vilja träffa på den gamle käre Mulle och hans hund.)

Kommentarer
Postat av: Noomi

ha'asså, det var inte många fagra bilder ifrån denna kväll månste jag påstå och de röda ögonen bara vällde över mig när jag tittade igenom bilderna, därför lät jag bilden vara relativt liten =) Men ja,haha det är bara å ta någon av dem, fritt fram. men du vi måste ju fortsätta på nårt 'THE dress,The hair...-talk', I miss it.

kram på dig girl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback