Bekännelser

Hittade en gammal artikel från VeckoRevyn där tjejer skrivit ned "saker vi gör när ingen ser".

  1. "När ingen ser skriver jag mitt förnamn tillsammans med min pojkväns efternamn. Jag tränar på min framtida namnteckning."
  2. "Jag äter osunt många Mums-mums."
  3. "Jag tar upp smutskläder ur tvättkorgen och använder dem igen. Med lite parfym går det finfint."
  4. "Jag ljuger när min mamma frågar hur mycket jag shoppar ('nej den där är inte alls ny, jag köpte den förra året')
  5. "När jag är dödligt chokladsugen och inte har någonting hemma (och inte orkar gå och handla) gör jag ett stort glas O'boy med väldigt lite mjölk och väldigt mycket O'boy."
  6. Jag vill ha min egen godispåse. Jag älskar att ha allt godis för mig själv och blir jättestressad när min tjejkompis alltid vill att vi ska 'plocka i samma påse' eftersom hon alltid äter upp alla goda bitar så snabbt.
  7. "Jag ger aldrig pengar till uteliggare som ber om några kronor, även om jag har några kronor löst i fickan, eftersom jag tycker att de är så läskiga. Efteråt känner jag mig som en dålig människa."
  8. "När jag åker tåg och det skakar brukar jag blunda och låtsas att jag är en astronaut som sitter i ett rymdskepp i yttre rymden."
  9. När jag lyssnar på musik i min Ipod på bussen brukar jag låtsas att jag är en astronaut som sitter i ett rymdskepp i yttre rymden."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback