Skrapstad!


Fredag  - Västerås med Vikk o Tess. Spontant som det ska vara och där fann
ju även Mary o Catta till vår förtjusning. Händelsen var Ng-konferens "GO" i pingstkyrkan. Löjligt mycket skratt och tre alldeles för trötta damer dessutom fick jag inse hur trevligt det är med en mindre församling där allt kommer så mer nära och blir personligt.

Lördag - Västerås igen. Denna gång med Noomi och Debora. Bra möte fick vi och ett gott skratt när vi låtsades att vi kunde teckenspråk, dessutom fick jag inse hur fin stad jag bott i  när jag körde ner till  mälaren med min kära. Västerås är underskattat!

(P.S. Noomi o Deb, jag tycker vi fortsätter "The hair, The place and The dress-pratet nån kväll)

Kommentarer
Postat av: Noomi

Ohja ohja, självklart ! sånt kan jag prata i evigtheter om ;) Väldigt mycket min stil av samtalsämne.

Postat av: Tess

"You look like a biiiirdiee, a birdiieee"

2009-02-01 @ 13:35:10
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback