Sweet Candy

Hah... Jag är så äcklig.
När man tar körbärslikör-chokladen och Romrussin-biten från den Mörka asken då är man verkligen sugen på godis. Nåväl, nöden har ingen lag som man brukar säga. I mitt hem kan det också förekomma att man:

Äter en sked sirap
Tuggar strössel
Blandar oboypulver med minilite mjölk
Börjar baka en kladdkaka men orkar inte göra klart utan äter upp all smet
Häller i oboypulver i flingtallriken
Gör lite snabb äcklig saft-isglass
Äter upp blockchokladen som mamma skulle baka med


Kommentarer
Postat av: Tessy

Haha det dar med blockchokladen kanner jag alltfor val igen. Har till och med atit upp blockchoklad i andra manniskors hus nar sotsuget tagit over hand!

Postat av: Charlotte

Åh dessa alternativ är verkligen nödens infall utifrån ens sockersug, jag har testat några av dem! Kan lägga till listan: man ska baka chokladbollar, men häller istället i pärlsockret direkt i geggan och käkar upp allt, som om det vore en enda stor chokladboll!

2010-01-02 @ 11:28:39
URL: http://another.blogg.se/
Postat av: Maria

HAHA.... Rebecka du är verkligen inte ensam... Har gjort allt det där... vill lägga till en! Göra glasyr i kopp och äta! haha

2010-01-07 @ 21:16:24
Postat av: Anonym

HAHA....du är skön du, det kallar jag tjockis äta, det är inte du ensam om.

2010-09-20 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback