Såja



Härliga damer! (my new "Best friend" haha)

Vi åkte på Julmys hos Mike o Benji söndakväll. Den klädda granen blev gräslig och jag gillar inte julmusik men så trävlgt ändå. Och här va Sara, tillägnad dig: http://open.spotify.com/user/rebeckasvens/playlist/0EFOb7Y1McDkMJc6S6vIS0.

Vi är alldeles för bra på att "kräkas" så det blev en tur till Stockholm där på måndagkvällen/natten. Köra till Lidingö gör jag aldrig mer men det var värt det till trots..haha. Vi träffade mannen som köpt lägenhet utan kök för att istället leva av StureHof. Den finaste kvällsmat jag fått hittills iaf. Sen fick vi erfara en egen beyoncé, ge mig mela, och så var vi oschyssta mot Julia men hon verkade ju ha kul ändå. På sitt sätt.

Sen sovde jag två timmar men Tisdagen blev utomordentlig ändå. Skvaller, vara-gravid-flum, pepparkakshusresning med en ovanligt återhållsam människa  och låna vantar av en gentleman som fick dras med en bussmissande mig(men jag sköt iaf en på döda-spelet).


Kommentarer
Postat av: Sära

Taaaaaack!!!detta va de snällaste.tack för i söndags,va ju riktigt sweet!

2009-12-03 @ 00:16:01
Postat av: liquirce

strawberry vilket sweet inlägg! haha synd att folk inte kan återuppleva stunderna genom ord!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback