Åka bil, många mil. Växelspak, flak där bak. Hopp och skutt, prutt prutt prutt!!

Idag när jag kom hem efter flera dagars övernattningar inne i stan var det första jag gjorde att ta fram min avskrivarkänslobok, även kallad dagbok. Det var länge sen jag kände så starkt för att bara skriva av mig lite grann, den där dagboken har nämligen blivit liggandes ett tag nu. Men idag hade jag många känslor på hjärtat och eftersom Jem är borta har jag egentligen ingen att prata med (förtutom stackars Debra som blir överkörd av allt mitt gräsliga prat). Prata med om besvikele på sådana som står en nära och om sanningen om människans egentliga och uppenbara egoism. Så dagens lärdom och överskriften på denna dagens dagboksuppslag är och blev: Det är inte alltid jättesuperhärligtgosigtmysigttoppenunderbart att äga ett KÖRKORT!
(P.S. Givetvis regnar det idag, på denna gråa och dystra söndagseftermiddag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback