Inga Knappar i Hissen

Kalas hos mary igår som fyllde 20år och där träffade jag mina gamle vän Julia Jonsson så hon, jag, Debora och Ester satt och samtalde om alla våra hyss vi gjorde som unga. Kvällen hos Maria avslutdes med lite lek på Storvretas kända bränbollsgräsmatta och det förde med sig en del skratt också. Omvända pepperkaksleken där Noomi inte hände med för ett öre utan bara stod i mitten av cirkeln och sa: 'meh... vad gör jag nu då?? 'Vi fick även se Debora springa rakt fram mot Rodde med utsträckta och omfamnande armar, en mysig smygkram mitt i allt stress...
          Lite spontan och oväntad lek hos Ester blev det också, land och stad som vi för övrigt verkligen aldrig verkar tröttna på. Det härliga skrattet kom till oss flera gånger även här, som t.ex när vi läste upp våra sjukdomar på bokstaven G och Ester svarar: 'gula Koppen.' Eller när vi ska berätta våra TvProgram på J och hon säger: '(h)järnkontoret.' Tjejen lyckades dock komma två båda gångerna... När jag själv skulle svara på Yrke på G sa jag: 'gräsklippare'. Exakt vad var det som slant fel i min hjärna?? Inga knappar i hissen så att säga...

Kommentarer
Postat av: ester

härligt att man alltid får framstå som den intellektuella i gruppen! :)

2009-04-26 @ 13:56:40
Postat av: Noomi

Postat av: Noomi

a men vilken kväll alltså ! Och din blick, du vet när ! haha'. Jo men efter att ha totalt framstått som 'blond as gravande tjej' fick ja ju fason på grejjerna och var mer eller mindre bäst. ;)



Detta gör vi om, och helt ärligt... jqa är ltie kär i knut-leken. och självklart landochstad... men de vet vi ju redan. Det här får vi göra om... på valborg ?! hos mig?! elle?!



hualigen ja måste först tac å blir frisk , någon har soit fram tills nu med en (h)järna som inte funderar allt för bra.



oj va långt det blev, fyll på ditt kompiskompis så hörs vi snygging ! tack för kvällen

2009-04-26 @ 15:39:27
URL: http://noomif.blogg.se/
Postat av: Bebs

Ester, något jag tänkte men ej skrev var att du var den snyggaste i gruppen igår med dina smala långa ben och bruna kropp...=)

2009-04-26 @ 20:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback