dalmasröf

Denna lördag, lördagen innan och lördagen innan det också, har slutat i Lekstund. Ytterst trevligt måste jag få säga. Alla tre gånger har vi lekt land&stad och himmel vilken bra människa som kom upp med den idén. Roligast var ju den senaste gången när Joel hittade på en egen skådespelare och ingen märkte det, plus alla hans mumrikar. Eller det faktum att vi så många gånger mumlade fram våra svar när vi inte riktigt var säkra på hur det uttalades eller om det ens fanns överhuvudtaget... Så löjligt roligt. Förresten så var baklänges-leken riktigt trevlig av Noomi där.

Jag kan dock inte sluta fundera på djur på Y, det har drivit mig till vansinne de senaste dagarna. Stod med några vänner häromdagen då jag plötsligt trodde mig ha kommit på det, jag utropade: YRSLOK. Vad jag menade var ju givetvis myrslok, men Nej Nej, jag har väl inte dyslexi heller (inget illa menat maria). När jag kom hem igår samtalade jag med lillebror om det och han upplyste mig om att man kunde skrivit YNGEL. Hör ni det nu, Noomi, Rodde, Tessan, Sandra o allihopa! Hah! Och förresten så tror jag visst att man kan räkna Cypern som ett land men äh, jag säger bara Mamma Mu och Ashton Kutcher!

(P.S idag har jag haft min blogg i två år och fem månader tihi)

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha, åh, varför har vi inte tänkt på det? Yngel, mitt nya triumfkort :P

2008-11-27 @ 19:48:30
Postat av: Mama MUUU

samma tanke i 2 personers huvud gånger 2, helt knäppt!

2008-11-27 @ 22:26:08
Postat av: Noomi Franceen

Jo, jag vet alltså jag var ytterst misstänksam på era svar , men eftersom ni har en sån otrolig auktoritet i er attityd i ert lag så lägger ja mig direkt och godtar allt ;) Jag och Theresia är ju fortfarande ärligast och en dag tar vi nog er, får vi hoppas , revansch tack för all del ! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback