The Days Of Our Lives

Jo, nu är det väl tänkt att eftersom jag har en blogg så ska jag typ berätta vad jag har gjort det senaste dagarna. Så let's go. 
Fredag - Sittade på möte själv och senare bjöds jag av atoossa till någon förfest. Haha, andy tappade hela vinglaset över klänningen, så rolig tjej (nej, hon dricker inte!). Åkte hem tidigt iaf...

Lördag - Stå ute i det kalla Storvreta på Julmarknad med tossa. Hälsade på massa barn o grejer. Sen fick vi låna Ullis stora vita hus o leva i för några timmar. Hon lagar mest go mat jag gör två fina drickor. Haha, tossa minns du när vi vilade i gästrummet? Vi är inte riktigt kloka. Katten också!! Sen åkte vi ju hem till Elias Blåbär. Han berätta om lumpen o alla dess historier. Vi körde till luthagens livs, som har öppet ända till 23:30, o köpte varma mackor saker o alldeles för många tuggumin. Jag hade alldeles för mycket ketchup på mina mackor men det ville jag givetvis inte erkänna... God stund!

Söndag - Öh, ja vad hände i mitt liv här? Minns jag satt vid datorn alldeles för länge. Datorn är en sån TJUV!  Men sen skull jag nog gå och se bio själv, igen, men det sluta med nåt helt annat. Oväntat!

Måndag - Såg Twilight med mina sisters. Ja, den var bra men långt ifrån den bästa jag sett. Men efteråt ville man bara äta upp låten, MUSE - SUPERMASSIVE BLACK HOLE! Iaf sen vidare på McD och Debora beställde vatten, jag glömde det så när jag sträcker mig efter hennes säger hon bara: Nej! O jag säger: men jag glömde ju. Hon svarar: skit i dig själv... eller ah. Haha! Ah, hon menade iaf skyll dig själv för er som inte hängde mig.

Tisdag - Äta tårta till frukost för Debora lora bora (varför finns det inget kul som rimmar) fyller 18år den dagen. Sen skjutsa alla barnen till skolan. Förlåt Debora, jag menar givetvis alla barn och alla vuxna. Sen åka o vara med Ullis o Jacob en stund. På kvällen stod jag i någon garderbob på odingsberg för å hjälpa Macces lag. Sen en väldigt känslofylld kväll som jag never will forget. Skrämmande sms, massa samtal... varav det sista höll på i två och en halv timme. Faktiskt så var det sista telfonsamtalet kanske det bästa ever.

Nåja, fy vad långt o tråkigt att skriva såhär. Blir nog första o sista gången jag försöker imponera på alla genom att öppna upp hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: tossa

haha sjukt söta vi är ;) men framför allt SKÖNA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback