Some Sweet Candy!

Jag ska inte leka modeblogg eller påstå mig veta vad som kommer bli "vårens hetaste plagg". Nej nej, jag har bara suttit väldigt länge och hittat så mycket fint som jag vill dela med mig av. Detta är 16 av kanske 100 bilder som jag visar och det är knappt att jag finner ord. Jag vill bara ha o ha o ha... Ted Baker, Blank, Armani, Prada, Nikolaj D'etoiles, Noir et Blanc, By Malene Birger, Ida Sjöstedt, Whyred, Mango, Topshop, S'nob, Peter Som, Valentino, Oscar De La Renta  osv.


                                                                 


Kommentarer
Postat av: Tess

Yuummi, de va ena riktiga godbitar!

2008-12-12 @ 15:12:24
Postat av: Anonym

vill ha alla tjejer!!!!

2008-12-15 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback